Szkolenia SEO, AdWords i Analytics
Wraz z początkiem grudnia Strefa Dobry Start miała przyjemność zrealizować dwa kursy wprowadzające uczestników w zawiły świat reklamy internetowej.
W roli przewodnika wystąpił certyfikowany trener AdWords – Paweł Bilczyński, który z niesamowitą lekkością oswajał uczestników z podstawami marketingu internetowego. W trakcie szkoleń pokazał on uczestnikom jakich narzędzi warto używać, aby jak najlepiej wykorzystać swój potencjał w sferze reklamy wirtualnej.
Podczas dwóch dni szkoleń uczestnicy mieli okazję zapoznać się z systemem reklamowym Google AdWords oraz narzędziem do analizy statystyk serwisów internetowych Google Analitycs. Poznali rzeczy niezbędne do przeprowadzenia udanej kampanii reklamowej, do jej obsługi i analizy danych. Jak się okazało, wcale nie potrzeba sztabu specjalistów do stworzenia efektywnych kampanii reklamowych w sieci. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak korzystać z narzędzia planer słów kluczowych i jak poprawnie napisać swoją reklamę aby zainteresować odbiorcę. Poznali zasady na czym powinni sięskupić się budując swoją kampanię, gdzie i jak sprawdzić jej skuteczność. Otrzymali również wiedzę na temat narzędzi, które będą im w tym wszystkim wsparciem.
Poza suchą teorią i stroną techniczną kursu, uczestnicy wzięli udział w szeregu ćwiczeń, które wraz z bardzo indywidualnym podejściem prowadzącego, pomogły im szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości i bez obaw wkroczyć w nowo poznany świat e-marketingu.
Po południu drugiego dnia szkoleń ze Strefy Dobry Start został przeprowadzony przez Macieja Westerowskiego webinar dotyczący nowości w programie Lokalni Przewodnicy Google. Zmiany w programie obejmują przede wszystkim pojawienie się nowych plakietek, dokładniej charakteryzujących lokalnych przewodników. Lokalni przewodnicy to osoby oceniające i dodające zdjęcia oraz filmy do wizytówek w Google Maps odwiedzonych miejsc. Webinar dostępny jest na youtube.
Kolejny tydzień z Arkanami E-Marketingu w Strefie Dobry Start już w lutym. Tym razem oprócz szkolenia z Google AdWords i szkolenia Google Analytics odbędą się szkolenia SEO (podstaw optymalizacji stron) i warsztaty tworzenia stron w oparciu o platformę WordPress.
Serdecznie zapraszamy!