Szkolenie Google Ads (AdWords) i Google Analytics, podstawy SEO

Szkolenia z marketingu internetowego

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych optymalizacją stron internetowych (SEO), analityką internetową i tworzeniem płatnych reklam w wyszukiwarkach internetowych do skorzystania z naszych usług oraz na szkolenia i warsztaty podnoszące poziom wiedzy z wykorzystania narzędzi Ads (AdWords) i Analytics organizowane w Strefie Dobry Start Katowice we współpracy z agencją Arkana E-Marketingu.

Stawiamy przede wszystkim na praktyczne umiejętności a nie tylko na teorię.  Po ukończeniu naszych szkoleń każdy z uczestników będzie potrafił samodzielnie uruchomić płatną reklamę Ads (AdWords), zoptymalizować stronę www pod kątem wyszukiwarek i analizować działania i wydatki w internecie.

Szkolenia prowadzone są przez  Macieja Westerowskiego i Pawła Bilczyńskiego. Z naszych szkoleń skorzystali między innymi: GWSH Katowice, Google Internetowe Rewolucje, Media Cap SA, TestDNA, Index Polska, Whisky&Spirit House, NZOZ All-Medicus,  Polbi Sp. zo.o., MGSD Warszawa, Economicus Sp. z o.o.

1. Szkolenie optymalizacja stron internetowych, podstawy SEO

Czas trwania: 1 dzień

Koszt: 390 zł osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt swojej strony www, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy.

Najbliższy termin: zapytaj

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak sprawić aby strona była przyjazna wyszukiwarce Google
  • jak mierzyć skuteczność swoich działań
  • jak prawidłowo zoptymalizować stronę
  • z jakich narzędzi korzystać

Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie SEO

2. Szkolenie Google Analytics

Czas trwania: 1 dzień

Koszt: 790 zł brutto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt ustawień swojej instalacji Google Analytics przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy.

Najbliższy termin: czerwiec 2021

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak wykorzystać darmowe narzędzie Analytics
  • jak z raportów wyciągnąć informacje niezbędne dla naszego biznesu
  • jak prawidłowo skonfigurować narzędzie
  • kto kiedy i skąd odwiedza naszą stronę
  • jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w internecie

Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Google Analytics

3. Szkolenie Ads (dawniej AdWords) – cz. 1

Czas trwania: 1 dzień

Koszt: 790 zł brutto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy, kupon 250 zł na kampanię AdWords (przy własnym wydatku 100zł.)

Najbliższy termin: czerwiec 2021

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak dokonać wyboru grupy docelowej
  • jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe
  • jak pisać skuteczne teksty reklamowe
  • jak zbudować skuteczną kampanię
  • jak przygotować stronę kampanii
  • jak prawidłowo wyznaczyć cele i ocenić jakość pracy agencji

Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Ads cz. 1

Szkolenie Ads (dawniej AdWords) cz. 2

Czas trwania: 1 dzień
Koszt: 790 zł netto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy, kupon 250 zł na kampanię Ads (przy własnym wydatku 100zł.)
Najbliższy termin: czerwiec 2021

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak budować i zarządzać dużymi kampaniami
  • jak zarządzać wydatkami na kampanię
  • jak zautomatyzować pracę nad kampanią
  • Google AdWords Editor
  • jak przygotować skuteczny remarketing
  • jak skutecznie wykorzystać obrazy i video w kampaniach

Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Ads cz.2

Wypełnij FORMULARZ i zapisz się na szkolenie!

4. Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci

Czas trwania: 72 godziny

Koszt: 4650 zł

Kurs marketingu internetowego przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego.

Cel kursu

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.

6. Kurs Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e-marketingu

Czas trwania: 48 godzin

Koszt: 3100 zł

Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu,
początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy
w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu
internetowego

Cel kursu

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.