Szkolenie Google Ads (AdWords) i Google Analytics, podstawy SEO
Szkolenia z marketingu internetowego
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych optymalizacją stron internetowych (SEO), analityką internetową i tworzeniem płatnych reklam w wyszukiwarkach internetowych do skorzystania z naszych usług oraz na szkolenia i warsztaty podnoszące poziom wiedzy z wykorzystania narzędzi Ads (AdWords) i Analytics organizowane w Strefie Dobry Start Katowice we współpracy z agencją Arkana E-Marketingu.
Stawiamy przede wszystkim na praktyczne umiejętności a nie tylko na teorię. Po ukończeniu naszych szkoleń każdy z uczestników będzie potrafił samodzielnie uruchomić płatną reklamę Ads (AdWords), zoptymalizować stronę www pod kątem wyszukiwarek i analizować działania i wydatki w internecie.
Szkolenia prowadzone są przez Macieja Westerowskiego i Pawła Bilczyńskiego. Z naszych szkoleń skorzystali między innymi: GWSH Katowice, Google Internetowe Rewolucje, Media Cap SA, TestDNA, Index Polska, Whisky&Spirit House, NZOZ All-Medicus, Polbi Sp. zo.o., MGSD Warszawa, Economicus Sp. z o.o.
1. Szkolenie optymalizacja stron internetowych, podstawy SEO
Czas trwania: 1 dzień
Koszt: 390 zł osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt swojej strony www, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy.
Najbliższy termin: zapytaj
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak sprawić aby strona była przyjazna wyszukiwarce Google
- jak mierzyć skuteczność swoich działań
- jak prawidłowo zoptymalizować stronę
- z jakich narzędzi korzystać
Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie SEO
2. Szkolenie Google Analytics
Czas trwania: 1 dzień
Koszt: 790 zł brutto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt ustawień swojej instalacji Google Analytics przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy.
Najbliższy termin: czerwiec 2021
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak wykorzystać darmowe narzędzie Analytics
- jak z raportów wyciągnąć informacje niezbędne dla naszego biznesu
- jak prawidłowo skonfigurować narzędzie
- kto kiedy i skąd odwiedza naszą stronę
- jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w internecie
Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Google Analytics
3. Szkolenie Ads (dawniej AdWords) – cz. 1
Czas trwania: 1 dzień
Koszt: 790 zł brutto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy, kupon 250 zł na kampanię AdWords (przy własnym wydatku 100zł.)
Najbliższy termin: czerwiec 2021
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak dokonać wyboru grupy docelowej
- jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe
- jak pisać skuteczne teksty reklamowe
- jak zbudować skuteczną kampanię
- jak przygotować stronę kampanii
- jak prawidłowo wyznaczyć cele i ocenić jakość pracy agencji
Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Ads cz. 1
Szkolenie Ads (dawniej AdWords) cz. 2
Czas trwania: 1 dzień
Koszt: 790 zł netto osoba (przy grupie minimum 6 osobowej)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii, zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy, kupon 250 zł na kampanię Ads (przy własnym wydatku 100zł.)
Najbliższy termin: czerwiec 2021
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak budować i zarządzać dużymi kampaniami
- jak zarządzać wydatkami na kampanię
- jak zautomatyzować pracę nad kampanią
- Google AdWords Editor
- jak przygotować skuteczny remarketing
- jak skutecznie wykorzystać obrazy i video w kampaniach
Pobierz szczegółowy program szkolenia: Szkolenie Ads cz.2
Wypełnij FORMULARZ i zapisz się na szkolenie!
4. Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci
Czas trwania: 72 godziny
Koszt: 4650 zł
Kurs marketingu internetowego przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego.
Cel kursu
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.
6. Kurs Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e-marketingu
Czas trwania: 48 godzin
Koszt: 3100 zł
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu,
początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy
w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu
internetowego
Cel kursu
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.