Google Moja Firma nowości

  • Post author:
  • Post published:5 lipca 2017
  • Post category:Blog

Darmowy i prosty sposób na wizytówkę i stronę firmy.

SEOJeśli prowadzisz własny interes i nie posiadasz strony internetowej, prawdopodobnie założenie jej będzie dobrym pomysłem. Aktualnie, prawie każda dorosła osoba w przeciętnej wielkości mieście nosi przy sobie smartfon z dostępem do internetu. Jeśli nie, prawdopodobnie posiada w domu lub pracy komputer podłączony do sieci. Przez internet przepływa masa informacji, w tym wiele reklamowych. Jeśli ktoś szuka kawiarni blisko miejsca pobytu, to bardzo prawdopodobne jest, że użyje do tego internetu. Z tego też powodu, powinieneś zaznaczyć swoją obecność w internecie.

Niestety stworzenie całej strony www podstaw wymaga sporo umiejętności i czasu, lub pomocy programisty, a ta swoje kosztuje. Do tego dochodzą koszty za hosting, czyli utrzymanie strony aktywnej 24/7. I tutaj z pomocą przychodzi Google.

Google Moja Firma

Pierwszym krokiem jest utworzenie darmowej wizytówki Google na stronie Google Moja Firma. Jest to pierwszy krok do zaistnienia Twojej firmy w internecie. Po wypisaniu wszystkich dostępnych danych, firma będzie widoczna na mapach Google. W momencie wyszukiwania przez kogoś usług podobnych do twoich, twoja wizytówka ma szansę pojawić się zarówno w wyszukiwarce jak i mapach. Wizytówki bardzo często pojawiają się nad naturalnymi wynikami w wyszukiwarce.  

SEO szkolenia

Teraz można przejść bezpośrednio do tworzenia strony www poprzez zarządzanie konkretnym punktem w koncie Google Moja Firma. Stworzona strona www będzie miała adres www.twojafirma.business.site. Kreator wydaje się spełniać wymagania małego przedsiębiorstwa, umożliwia wrzucanie zdjęć, opisów oraz danych kontaktowych. Jest ona przejrzysta i estetyczna.

Dodatkową opcją wartą przetestowania są wpisy. Są to tymczasowe informacje, wyświetlane na wizytówce firmy. Utworzenie ich jest bardzo proste. Po zalogowaniu się do wizytówki swojej firmy, dostępne powinno być okno do tworzenia wpisów.

Jedną z najważniejszych usług oferowanych przez Google jest jednak system ocen oraz opinii. Po założeniu wizytówki, każdy użytkownik ma prawo ocenić oraz zrecenzować twoją działalność. W ten sposób, jako właściciel, masz możliwość kontaktu z klientami, poznać ich opinie, oraz wyjaśnić wszelkie nieporozumienia. Wszelkie opinie, które nie są prawdziwe, lub niepotwierdzone, można poddać pod moderację, lub odpowiedzieć na nie, dzięki temu, nie trzeba się martwić o próby celowego obniżania ocen. Dodatkowo opinie wystawiane w wizytówkach mogą mieć wpływ na SEO – wyszukiwanie lokalne.

Chcecie zobaczyć jak prawidłowo stworzyć swoją wizytówkę i czy warto skorzystać z kreatora stron w Google Moja Firma? Dowiedzieć się czy nowości w aplikacji mają wpływ na SEO i czy warto z nich korzystać?   Jeśli tak zapraszamy na bezpłatne warsztaty organizowane przez Arkana E-Marketingu 22.08.2017 o godzinie 18.00. Wstęp wolny. Zapisy poprzez formularz kontaktowy  z tytułem wiadomości „Warsztaty GMF”

Udostępnij: