Kurs Marketing Internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci 72 godz.

  • Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8h
  • Google Ads cz. I – 8h 
  • SEO od podstaw – 8h
  • Google Analytics – 8h 
  • Google Ads cz. II – 8h
  • Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8h
  • Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24h

Spis treści

Dla kogo?

Jeśli:

  • prowadzisz swoją firmę,
  • budujesz markę osobistą,
  • pracujesz w branży marketingowej lub
  • w jakikolwiek inny sposób jesteś zaangażowany w sprzedaż i promocję produktów lub usług

pewnie dostrzegasz jak trudno jest obecnie działać i osiągać założone cele nie funkcjonując w Internecie?

Taka jest obecna rzeczywistość – potwierdzają to statystyki!

Szacuje się, że w 2022 roku już ponad 8 miliardów osób miało dostęp do internetu. W Polsce korzysta z niego już 88,4% mieszkańców. Średnio, Polak spędza tam aż 6 h i 42 minuty, z czego ponad 2h poświęca na social media! Zagląda do Internetu będąc w pracy, w czasie wolnym, wykonując inne czynności dnia codziennego.

Coraz częściej to właśnie w sieci szuka informacji na temat produktów i usług, których potrzebuje i to właśnie tam dokonuje zakupu!

Co Ty na to?

Jeżeli zależy Ci na tym, aby:

  • być widocznym dla swoich potencjalnych Klientów,
  • konkurować i wygrywać z firmami z Twojej branży,
  • tworzyć silną markę, rozpoznawaną przez grupę docelową,
  • budować zaufanie obiorców i zaangażowaną społeczność,
  • osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe,
  • rozwijać swój biznes,
  • działać w sposób przemyślany i uporządkowany –

TEN KURS, PROWADZONY PRZEZ NAJLEPSZYCH PRAKTYKÓW, JEST DLA CIEBIE!

Cel kursu

Celem kursu jest przygotowanie jego uczestników do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki osobistej, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian!

Nie trać więcej czasu na działanie metodą prób i błędów, wyciąganie wniosków ze zrealizowanych kampanii po omacku, oglądanie dziesiątek darmowych webinarów, z których każdy prezentuje inny przepis na sukces!

Zainwestuj, zdobądź kompleksową wiedzą od najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach, wieloletnich praktyków w branży i działaj spokojnie, w przemyślany i przynoszący pożądane efekty sposób!

Kompleksowy Kure Marketingu Internetowego

Efekty kursu

Czego się dowiesz:

  • jakie narzędzia marketingu internetowego masz do dyspozycji,
  • jakie są obecne trendy i najlepsze praktyki e-marketingu,
  • jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem
    reklamowym,
  • jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągać,
  • jakich narzędzi używać do analizy stron internetowych pod kątem SEO,
  • jak tworzyć w Internecie reklamy realizujące Twoje cele,
  • jakie są typy mediów społecznościowych i jak z nich korzystać!

Czego się nauczysz:

  • umiejętnie dobierać cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych,
  • mierzyć efekty działań w
  • Internecie i wyciągać z nich
  • właściwe wnioski,
  • wykorzystywać dane z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
  • tworzyć i oceniać wyniki kampanii Google Ads,
  • prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
  • sprawnie optymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google,
  • prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma,
  • samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media,
  • wdrażać strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, You Tube, Twitter,
  • weryfikować działania prowadzone przez agencję interaktywną lub współpracowników.
Kurs marketing internetowy

Ramowy program kursu

1. Google AdWords – 16 godzin

  • Platforma reklamowa Google Ads
  • Jak pisać teksty reklamowe
  • Jak przygotować stronę docelową kampanii
  • Dobór słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
  • Zasady redagowania tekstów i reklam
  • Jak wybrać grupę docelową
  • Jak dopasować budżet
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Fakty i mity na temat

2. Google Analytics 4.0 – 8 godzin

  • Platforma Google Analytics
  • Definiowanie celów dla witryny
  • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
  • Skąd się biorą odwiedzający
  • Mierzenie ruchu z kampanii Google Ads, mailingu, social media
  • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie.

3. SEO od podstaw – 8 godzin

  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • Pozycjonowanie on site i off site
  • Podstawy budowy stron www
  • Słowa kluczowe
  • Zasady linkowania

4. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin

  • Narzędzia do audytu strony www
  • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Tytuły i meta descriptions
  • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
  • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania

 

 

5. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin

  • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
  • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
  • Content marketing i storytelling
  • Narzędzia webmastera – Semstorm, Linkhouse, Google Trends, Seostation,
  • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
  • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki6.

6. Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godziny

  • Typologia social media
    – portale
    – mikroblogi
    – blogi
    – fora internetowe
    – aplikacje mobilne
  • Elementy składowe strategii social media
  • Twitter – o potencjale kanału
  • Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
    – Kampanie reklamowe
    – Korzyści wynikające z działań
    – Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
    – Zaawansowane opcje edycji filmów
    – Case studies
  • Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
    – Podstawowe informacje o kanałach
    – Funkcjonalności
    – Case studies
  • LinkedIn jako platforma social media wspierająca relacje business to business i rekrutację
  • Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
    – Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
    – Komunikacja na portalu
    – Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    – Analiza statystyk
    – Możliwości reklamowe portalu
    – Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
  • Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
    – Monitoring
    – Zarządzanie treściami
    – Analityka

Koszt uczestnictwa

Indywidualnie:

4650 zł netto przy grupie 5 osób w tym:

  • szkolenie
  • salę szkoleniową w Katowicach, przerwy kawowe, lunch
  • materiały szkoleniowe
  •  certyfikat ukończenia szkolenia

    Czas trwania

    9 dni – 72 godziny szkoleniowe

    Termin:

    Do ustalenia dla grup i szkoleń zamkniętych.

    Najbliższy termin szkolenia otwartego: 

    Prowadzący:

    Z marketingiem związany jest od czasu ukończenia studiów na Wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada 20-letnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Jest trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradcą zawodowym, wykładowcą Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowanym coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, tworzenia stron internetowych i budowania strategii marketingowych. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

    Od ponad dziesięciu lat związany jest zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w Internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

    Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej posiada ogromne doświadczenie tworzenia kampanii marketingowych dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.

    Informacje: