Strefa Dobry Start Katowice

Kompleksowy kurs marketingu internetowego

Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci 72 godz.

I EDYCJA: 30.01 – 1.02.2020, 06 – 08.02.2020, 20 – 22.02.2020

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 06 – 08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz
  • 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin

II EDYCJA: 26 -28.03.2020, 02 – 04.04.2020, 16 – 18.04.2020

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 06 – 08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
    modelu 3.0 – 24 godz
  • 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin
  •  

Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start

Cena: 4650 zł

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów II edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowych!

Kurs marketingu internetowego przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetoweg4

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 31.01.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 01.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 06 – 08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w
    modelu 3.0 – 24 godz
  • 20.02.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin

Cel kursu

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.

Kurs marketingu internetowego

Efekty kursu

Wiedza uczestnika szkoleń:

  • posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego
  • posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym
  • wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć
  • wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics
  • wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads
  • wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads
  • wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO
  • zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków
  • zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www
  • posiada wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu
  • zna funkcjonalności najpopularniejszych mediów społecznościowych

Umiejętności uczestnika:

  • umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych
  • potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski
  • posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
  • potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby
  • potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads
  • potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
  • potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google
  • wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma
  • potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media
  • potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych

Kompetencje społeczne

  • Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami
  • Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia
  • Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom
  • Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym
  • Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.
Kompleksowy kurs marketingu internetowego

Program kursu

1. Google AdWords – 16 godzin

  • Platforma reklamowa Google AdWords
  • Jak pisać teksty reklamowe
  • Jak przygotować stronę docelową kampanii
  • Dobór słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
  • Zasady redagowania tekstów i reklam
  • Jak wybrać grupę docelową
  • Jak dopasować budżet
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Fakty i mity na temat Google AdWords
  • AdWords Express jako alternatywa dla mikro firm

2. Google Analytics – 8 godzin

  • Platforma Google Analytics
  • Definiowanie celów dla witryny
  • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
  • Skąd się biorą odwiedzający
  • Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, mailingu, social media
  • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
  • Jak wykorzystać dane demograficzne

3. SEO od podstaw – 8 godzin

  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • Pozycjonowanie on site i off site
  • Podstawy budowy stron www
  • Słowa kluczowe
  • Zasady linkowania

4. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin

  • Narzędzia do audytu strony www
  • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Tytuły i meta descriptions
  • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
  • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność
    pozycjonowania

5. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin

  • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
  • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
  • Content marketing i storytelling
  • Narzędzia webmastera – SEMSTORM, Google Trends, Seostation,
  • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
  • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki

6. Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz.

  • Typologia social media
    – portale
    – mikroblogi
    – blogi
    – fora internetowe
    – aplikacje mobilne
    –  platformy crowdfoundingowe
  • Elementy składowe strategii social media
  • Twitter – o potencjale kanału
  • Podstawy komunikacji
    – Kampanie reklamowe
    – Korzyści wynikające z działań
    – Case studies
  • Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
    – Kampanie reklamowe
    – Korzyści wynikające z działań
    – Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
    – Zaawansowane opcje edycji filmów
    – Case studies
  • Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
    – Podstawowe informacje o kanałach
    – Funkcjonalności
    – Case studies
  • Linkedin jako platofrma social media wspierająca relacje business to businness i rekrutację
  • Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
    – Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
    – Komunikacja na portalu
    – Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    – Analiza statystyk
    – Możliwości reklamowe portalu
    – Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
  • Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
    – Monitoring
    – Zarządzanie treściami
    – Analityka

Kurs marketingu internetowego pod patronatem Arkanae-Marketingu

Zobacz pozostałe nasze kursy:

Zamknij
Call Now Button
Szkolenia Katowice
Trening kompetencji interpersonalnych