Praca!!!

  • Post author:
  • Post published:26 czerwca 2017
  • Post category:Blog

Specjalista ds. organizacji szkoleń i realizacji projektów unijnych i organizacji szkoleń

Zakres obowiązków:

Specjalista ds. organizacji szkoleń• Organizacja biura projektu
• Prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej/projektowej
• Koordynacja harmonogramu spotkań, kursów i szkoleń
• Organizacja kursów, szkoleń i spotkań indywidualnych
– przygotowanie sali szkoleniowej
– przygotowanie materiałów szkoleniowych i dokumentów potwierdzających realizację zajęć
– prowadzenie procesu ewaluacji szkoleń
– organizacja poczęstunku podczas przerw kawowych i obiadowej
• Kontakt z Uczestnikami Projektu i Wykonawcami zadań projektowych
• Wsparcie w działaniach promocyjnych
• Wykonywanie działań pomocniczych w Strefie Dobry Start

Od Kandydatów oczekujemy:

• Bardzo dobrej organizacji pracy
• Zaangażowania w wykonywane zadania, obowiązkowości i samodzielności
Kreatywności i otwartości
• Dokładności w działaniu
• Umiejętności obsługi pakietu MS Office
• Mile widziane będą:
– doświadczenie w pracy przy realizacji projektów unijnych
– umiejętność prowadzenia działań marketingowych w Internecie

Oferujemy:

• Pracę na umowę zlecenia w niepełnym wymiarze czasu pracy
• Elastyczne godziny pracy
• Wsparcie w rozwoju kariery zawodowej
• Możliwość uczestnictwa w warsztatach i szkoleniach organizowanych w Strefie Dobry Start

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (pdf do 5 mb) przez formularz kontaktowy do dnia 30.06.2017. CV powinno zawierać poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu prowadzenia kolejnych etapów rekrutacji.

Informacji udzielamy telefonicznie pod numerem: 506 098 493 lub 790 620 433

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Udostępnij: