SZKOLENIE GOOGLE ADS – DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ
Funkcjonalność Google Ads
Różnorodne szkolenia z pakietu
Google Ads umożliwiają aktualnie zdobywać wiedzę o dość zaawansowanych możliwościach systemu reklamowego, uruchomionego w październiku 2000 roku. Narzędzia te pozwalają na wyświetlanie linków sponsorowanych w poszczególnych wynikach wyszukiwania w Google oraz na innych stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM. Dawne
Google AdWords stwarza szeroki wachlarz możliwości dla osób indywidualnych , jak i przedsiębiorców działających w wirtualnym świecie.
Cele szkoleniowe Google Ads
Wiedza pozyskiwana na specjalistycznych szkoleniach z tej tematyki obejmuje podstawowe i uszczegółowione elementy budowania reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, a nawet kampanie video w YouTube oraz pełne funkcje systemu. Ponadto uczestnik ma możliwość poznać tak zwany
Quality Score, Gmail Sponsored Promotions/Ads, które wspomagają kreowanie swojej pozycji firmy w sieci. Do tego dołączają zaawansowane struktury utworzonego konta z uwzględnieniem ich praktycznego wymiaru w nowoczesnej gospodarce. Poznanie na szkoleniu nowości w tym programie prowadzi do zwiększenia samodzielności w posługiwaniu się tym elastycznym narzędziem, jakim jest
Google Ads.Efektywność szkolenia Google Ads
Za pośrednictwem zdobytej wiedzy każdy z uczestników będzie potrafił tworzyć oraz własnoręcznie prowadzić kampanie w sieci reklamowej, analizować podejmowane przez swój podmiot działania promocyjne, jak i optymalizację wydatków na te kampanie. Podkreśla się, by w sposób praktyczny wykorzystywać narzędzia
Ads Editor oraz wszystkie dostępne mechanizmy automatyzujące pracę w tym obszarze (reguły automatyczne i skrypty). Wraz z doświadczeniem pracy w Google Ads będzie możliwe skuteczne wykorzystywanie wszystkich nabytych narzędzi reklamowych programu, kontrolowanie czy wskazywanie nowych kierunków rozwoju w marketingu internetowym. Nadrzędnym celem szkolenia z tego systemu jest dążenie do osiągnięcia trwałej, realnej przewagi nad konkurencją. Umiejętność reklamowania się także przez
Gmail oraz wykorzystywanie niekiedy
Google Display Network stanowić ma w przyszłości szkoleniowe elementy uzupełniające w pakietach systemu
Google Ads.
Sieć Reklamowa Google
Podczas prowadzonych szkoleń z zakresu kształtowania przedsięwzięć reklamy na bazie pakietów jednej z największych firm obsługi i usług internetowych we współczesnym świecie zostaje wykorzystany potencjał wskazania dalszej drogi rozwoju, a każdy uczestnik dowiaduje się, że w branży tak rozbudowanej jak marketing internetowy wszystko nadto szybko i dynamicznie się zmienia – dlatego też powinien nieustannie się rozwijać, by być na bieżąco, zarazem stanowiąc specjalistę od platformy Google Ads. Pozyskiwane w szkoleniu kompetencje społeczne otwierają nowy obszar manewru:
- zdolność do przekazywania umiejętności posługiwania się i poruszania w Google Ads innym współpracownikom.
Zarządzanie mniejszymi lub większymi kampaniami reklamowymi na gruncie intensywnego wykorzystywania platformy determinuje obecność nowoczesnej firmy na rynku. Zakres praktycznego stosowania Google Ads na co dzień, monitorowanie efektywności pozwala poprzez szkolenie zdobyć informacje na temat zarządzania także wydatkami ponoszonymi w związku z wdrożeniem i użytkowaniem narzędzia. Istotne przy tym jest, iż szkolenie w pełni dostarcza kompleksowej wiedzy na temat sieci reklamowej Google w oparciu o poszerzone przedstawienie budowania kampanii na potrzeby sklepów internetowych czy nieco innego rodzaju witryn. Gama funkcji Ads jest wciąż niemożliwa do przecenienia.
Najbliższy termin: 10.01.2019Trener: Paweł Bilczyński
Zapisy: TUTAJ