Szkolenie media społecznościowe

Szkolenie „Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0” – 24 godziny

Terminy:

Do ustalenia

Spis treści

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • właścicieli firm z sektora MŚP,
  • pracowników działów marketingu,
  • początkujących pracowników agencji marketingowych,
  • osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie,
  • osób, które chcą budować markę osobistą online,
  • osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności z zakresu marketingu internetowego
  • oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego. Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • zwiększysz świadomości roli social media w komunikacji z klientami,
  • zrozumiesz istotę ich funkcjonowania,
  • poznasz przykłady efektywnych kampanii promocyjnych i najlepsze praktyki,
  • zainspirujesz się i bardziej kreatywnie pomyślisz o możliwościach promocyjnych Twojej firmy,
  • dowiesz się jak tworzyć strategie promocyjne w social media,
  • nauczysz się prowadzić działania w kanałach tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, You Tube, Twitter,
  • poznasz możliwości reklamowe wymienionych platform.
szkolenie social media

Program kursu

1. Typologia social media

  • mikroblogi
  • blogi
  • fora internetowe
  • aplikacje mobilne
  • platformy crowdfoundingowe

2. Elementy składowe strategii social media

3. Twitter – o potencjale kanału

  • Podstawy komunikacji
  • Kampanie reklamowe
  • Korzyści wynikające z działań
  • Case studies

4. Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci

  • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
  • Zaawansowane opcje edycji filmów
  • Case studies

5. Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest

  • Podstawowe informacje – kanałach
    – Funkcjonalności
    – Case studies

6. Linkedin jako platforma social media wspierająca relacje business to
business i rekrutację

7. Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki

  • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
  • Komunikacja na portalu:
    – Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    – Analiza statystyk
    – Możliwości reklamowe portalu
    – Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu

8. Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media

  • Monitoring
  • Zarządzanie treściami
  • Analityka

Informacje:

Czas trwania:

  • 2 dni, 16 godzin szkoleniowych

Miejsce realizacji:

  • Strefa Dobry Start

Cena: 

  • 1999,00 zł brutto (przy grupie minimum 6 osób)

W cenie: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch każdego dnia, certyfikat ukończenia szkolenia.