Szkolenie media społecznościowe
Szkolenie „Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0” – 24 godziny
Terminy:
Do ustalenia
Spis treści
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- właścicieli firm z sektora MŚP,
- pracowników działów marketingu,
- początkujących pracowników agencji marketingowych,
- osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie,
- osób, które chcą budować markę osobistą online,
- osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności z zakresu marketingu internetowego
- oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego. Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- zwiększysz świadomości roli social media w komunikacji z klientami,
- zrozumiesz istotę ich funkcjonowania,
- poznasz przykłady efektywnych kampanii promocyjnych i najlepsze praktyki,
- zainspirujesz się i bardziej kreatywnie pomyślisz o możliwościach promocyjnych Twojej firmy,
- dowiesz się jak tworzyć strategie promocyjne w social media,
- nauczysz się prowadzić działania w kanałach tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, You Tube, Twitter,
- poznasz możliwości reklamowe wymienionych platform.
Program kursu
1. Typologia social media
- mikroblogi
- blogi
- fora internetowe
- aplikacje mobilne
- platformy crowdfoundingowe
2. Elementy składowe strategii social media
3. Twitter – o potencjale kanału
- Podstawy komunikacji
- Kampanie reklamowe
- Korzyści wynikające z działań
- Case studies
4. Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
- Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
- Zaawansowane opcje edycji filmów
- Case studies
5. Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
- Podstawowe informacje – kanałach
– Funkcjonalności
– Case studies
6. Linkedin jako platforma social media wspierająca relacje business to
business i rekrutację
7. Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
- Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
- Komunikacja na portalu:
– Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
– Analiza statystyk
– Możliwości reklamowe portalu
– Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
8. Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
- Monitoring
- Zarządzanie treściami
- Analityka
Informacje:
Czas trwania:
- 2 dni, 16 godzin szkoleniowych
Miejsce realizacji:
- Strefa Dobry Start
Cena:
- 1999,00 zł brutto (przy grupie minimum 6 osób)
W cenie: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch każdego dnia, certyfikat ukończenia szkolenia.