Podstawy optymalizacji stron internetowych i SEO* dla właścicieli mikro i małych firm
Prowadzenie mikroprzedsiębiorstwa – jednoosobowej działalności gospodarczej – to nie bułka z masłem. Wymaga opanowania kompetencji o nazwie multitasking na naprawdę zaawansowanym poziomie! Zarządzanie, księgowość, marketing, sprzedaż, obsługa klienta i oczywiście praca merytoryczna, wykonywanie usług – tego, w czym jesteś dobry, co powoduje, że to ma sens, że chce Ci się wprawiać tę maszynę w ruch, aby zbudować coś, do czego dążysz!
Aby robić to, co się naprawdę lubi, z czego czerpie się satysfakcję, trzeba pozyskać Klientów… Próbujesz więc wysyłać oferty, budować listę mailingową, być obecnym w mediach społecznościowych, może czasem nawet zorganizować wyzwanie czy webinar, aby dotrzeć do potencjalnej grupy odbiorców. Świetnie! Odpowiedz sobie jednak na kilka poniższych pytań:
- Czy zadbałeś o to, aby potencjalni Klienci mogli do Ciebie dotrzeć kiedy Ty nie wykonujesz żadnej aktywności?
- Czy jesteś dla Nich widoczny w Internecie, w wyszukiwarce Google?
- Kiedy potencjalny Klient szuka specjalisty w Twoim regionie czy trafi choćby na małą wzmiankę o Tobie?
- Czy wiesz jak to sprawdzić?
- Czy znasz i wiesz jak działa w internecie Twoja konkurencja?
Myślisz, że to dla Ciebie zbyt skomplikowane? – Niezupełnie!
Skorzystaj z naszej oferty i weź udział w warsztatach „Podstawy optymalizacji stron www i SEO dla mikrofirm”
Zdobądź praktyczną wiedzę, przekuj ją w działanie już podczas spotkania i ciesz się rezultatami! Tak – szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Jeśli zabierzesz ze sobą komputer wraz z hasłami dostępu do swojej strony internetowej i wizytówki Google Moja Firma już w czasie ćwiczeń, na bieżąco będziesz wprowadzać do nich proponowane przez Specjalistę zmiany!
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Jak sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google
- Co zrobić aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
- Jak mierzyć skuteczność swoich działań w Internecie
- Jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma
Poznasz:
- narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO
- kluczowe modyfikacje stron internetowych pod kątem SEO
- znaczenie zdjęć i filmów na stronie internetowej i ich roli w wyszukiwarce
- zasady pozycjonowania lokalnego
- wtyczki dla WordPress wspomagające pracę
- zasady pozyskiwania linków

*Czym jest SEO
SEO (Search Engine Optimization) to optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek takich jak Google. Działania polegają na wprowadzeniu takich zmian na swojej stronie aby była ona przyjazna dla robotów wyszukiwarek odwiedzających Waszą stronę. Dzięki temu macie możliwość pojawienia się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania po wpisaniu konkretnego słowa w wyszukiwarce. Obejmuje również działania poza stroną takie jak pisanie wartościowych treści, pozyskiwanie linków tworzenie cytowanych informacji.
Prowadzący: Maciej Westerowski
Termin: 30.08.2019 godz. 9 – 17
Czas trwania: 1 dzień – 8 godzin
Koszt uczestnictwa: 390 zł/osoba zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
- dwudaniowy lunch
- zestaw przydatnych narzędzi
- check listę SEO