Kurs narzędzia e-marketingu

Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e-marketingu 48 godz.

Terminy:

Do ustalenia

  • Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8h
  • Google Ads cz. I – 8h 
  • SEO od podstaw – 8h
  • Google Analytics – 8h 
  • Google Ads cz. II – 8h
  • Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8h

Spis treści

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • właścicieli firm z sektora MŚP,
  • pracowników działów marketingu,
  • początkujących pracowników agencji marketingowych,
  • osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie,
  • osób, które chcą budować markę osobistą online,
  • oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności z zakresu
    marketingu internetowego.

Jeżeli chcesz:

  • być widocznym dla swoich potencjalnych Klientów,
  • konkurować i wygrywać z firmami z Twojej branży,
  • osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe,
  • rozwijać swój biznes,
  • wiedzieć jak efektywnie wykorzystywać swój budżet marketingowy,
  • działać w sposób przemyślany i uporządkowany –

TO SZKOLENIE, PROWADZONE PRZEZ DOŚWIADCZONYCH PRAKTYKÓW, JEST DLA CIEBIE!

Cel szkolenia

Przygotowanie uczestników do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian oraz zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami!

Czego się dowiesz:

  • jakie narzędzia marketingu internetowego możesz wykorzystać w swojej działalności,
  • jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym,
  • jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć,
  • jak optymalizować strony internetowe pod kątem SEO,
  • jak tworzyć efektywne kampanie Google Ads

Czego się nauczysz:

  • umiejętnie dobierać cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych,
  • mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski,
  • wykorzystywać dane z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
  • tworzyć i oceniać wyniki kampanii Google Ads,
  • prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
  • sprawnie optymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google,
  • wykorzystywać narzędzia do analizy strony internetowej pod kątem SEO,
  • prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma,
  • weryfikować działania prowadzone przez agencję interaktywną lub współpracowników.
kurs marketingu

Program szkolenia

1. Google AdWords – 16 godzin

  • Platforma reklamowa Google Ads
  • Jak pisać teksty reklamowe
  • Jak przygotować stronę docelową kampanii
  • Dobór słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
  • Zasady redagowania tekstów i reklam
  • Jak wybrać grupę docelową
  • Jak dopasować budżet
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Fakty i mity na temat Google Ads

2. Google Analytics – 8 godzin

  • Platforma Google Analytics
  • Definiowanie celów dla witryny
  • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
  • Skąd się biorą odwiedzający
  • Mierzenie ruchu z kampanii Google Ads, mailingu, social media
  • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
  • Jak wykorzystać dane demograficzne

3. SEO od podstaw – 8 godzin

  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • Pozycjonowanie on site i off site
  • Podstawy budowy stron www
  • Słowa kluczowe
  • Zasady linkowania

4. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin

  • Narzędzia do audytu strony www
  • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Tytuły i meta descriptions
  • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
  • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania

5. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin

  • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
  • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
  • Content marketing i storytelling
  • Narzędzia webmastera – SEMSTORM, Linkhouse, Google Trends, Seostation,
  • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
  • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki

Prowadzący:

Z marketingiem związany jest od czasu ukończenia studiów na Wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada 20-letnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Jest trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradcą zawodowym, wykładowcą Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowanym coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, tworzenia stron internetowych i budowania strategii marketingowych. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

Od ponad dziesięciu lat związany jest zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w Internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

Informacje:

Czas trwania:

  • 6 dni, 48 godzin szkoleniowych

Miejsce realizacji:

  • Strefa Dobry Start, Katowice

Cena: 

  • 5900,00 zł brutto (przy grupie minimum 4 osób)

W cenie: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch każdego dnia, certyfikat ukończenia szkolenia.

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów IV edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowy