Kurs narzędzia e-marketingu
Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e-marketingu 48 godz.
Terminy:
Do ustalenia
- Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8h
- Google Ads cz. I – 8h
- SEO od podstaw – 8h
- Google Analytics – 8h
- Google Ads cz. II – 8h
- Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8h
Spis treści
Dla kogo
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- właścicieli firm z sektora MŚP,
- pracowników działów marketingu,
- początkujących pracowników agencji marketingowych,
- osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie,
- osób, które chcą budować markę osobistą online,
- oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności z zakresu
marketingu internetowego.
Jeżeli chcesz:
- być widocznym dla swoich potencjalnych Klientów,
- konkurować i wygrywać z firmami z Twojej branży,
- osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe,
- rozwijać swój biznes,
- wiedzieć jak efektywnie wykorzystywać swój budżet marketingowy,
- działać w sposób przemyślany i uporządkowany –
TO SZKOLENIE, PROWADZONE PRZEZ DOŚWIADCZONYCH PRAKTYKÓW, JEST DLA CIEBIE!
Cel szkolenia
Przygotowanie uczestników do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian oraz zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami!
Czego się dowiesz:
- jakie narzędzia marketingu internetowego możesz wykorzystać w swojej działalności,
- jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym,
- jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć,
- jak optymalizować strony internetowe pod kątem SEO,
- jak tworzyć efektywne kampanie Google Ads
Czego się nauczysz:
- umiejętnie dobierać cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych,
- mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski,
- wykorzystywać dane z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
- tworzyć i oceniać wyniki kampanii Google Ads,
- prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
- sprawnie optymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google,
- wykorzystywać narzędzia do analizy strony internetowej pod kątem SEO,
- prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma,
- weryfikować działania prowadzone przez agencję interaktywną lub współpracowników.
Program szkolenia
1. Google AdWords – 16 godzin
- Platforma reklamowa Google Ads
- Jak pisać teksty reklamowe
- Jak przygotować stronę docelową kampanii
- Dobór słów kluczowych
- Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
- Zasady redagowania tekstów i reklam
- Jak wybrać grupę docelową
- Jak dopasować budżet
- Sposoby mierzenia celów kampanii
- Fakty i mity na temat Google Ads
2. Google Analytics – 8 godzin
- Platforma Google Analytics
- Definiowanie celów dla witryny
- Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
- Skąd się biorą odwiedzający
- Mierzenie ruchu z kampanii Google Ads, mailingu, social media
- Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
- Jak wykorzystać dane demograficzne
3. SEO od podstaw – 8 godzin
- Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
- Pozycjonowanie on site i off site
- Podstawy budowy stron www
- Słowa kluczowe
- Zasady linkowania
4. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
- Narzędzia do audytu strony www
- Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
- Optymalizacja treści pod kątem SEO
- Tytuły i meta descriptions
- Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
- Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania
5. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
- Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
- Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
- Content marketing i storytelling
- Narzędzia webmastera – SEMSTORM, Linkhouse, Google Trends, Seostation,
- Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
- Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki
Prowadzący:
Z marketingiem związany jest od czasu ukończenia studiów na Wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada 20-letnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Jest trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradcą zawodowym, wykładowcą Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowanym coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, tworzenia stron internetowych i budowania strategii marketingowych. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.
Maciej Westerowski
Od ponad dziesięciu lat związany jest zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w Internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.
Paweł Bilczyński
Informacje:
Czas trwania:
- 6 dni, 48 godzin szkoleniowych
Miejsce realizacji:
- Strefa Dobry Start, Katowice
Cena:
- 5900,00 zł brutto (przy grupie minimum 4 osób)
W cenie: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch każdego dnia, certyfikat ukończenia szkolenia.
Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do 80% kosztów IV edycji kursu przez Bazę Usług Rozwojowy