Strefa Dobry Start Katowice

Szkolenie narzędzia e-marketingu

Kurs Bądź widoczny w Internecie – wybrane narzędzia e-marketingu 48 godz.

Terminy: 24-26.10.2019, 7-9.11.2019,

24.10.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
25.10.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
26.10.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
7.11.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
8.11.2019: Google Analytics – 8 godzin
9.11.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin

Miejsce realizacji: Strefa Dobry Start

Cena: 3100 zł

Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu,
początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy
w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu
internetowego

Cel kursu

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.

Efekty szkolenia

Wiedza

  • Uczestnik posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego
  • Uczestnik posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym
  • Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć
  • Uczestnik wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
  • Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads
  • Uczestnik wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads
  • Uczestnik wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO
  • Uczestnik zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków
  • Uczestnik zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www

Umiejętności

  • Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych
  • Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski
  • Uczestnik posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
  • Uczestnik potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby
  • Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads
  • Uczestnik potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
  • Uczestnik potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google
  • Uczestnik wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma

Kompetencje społeczne

  • Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami
  • Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia
  • Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom
  • Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym
  • Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.
kurs marketingu

Program szkolenia

Program kursu:

1. Google AdWords – 16 godzin

  • Platforma reklamowa Google AdWords
  • Jak pisać teksty reklamowe
  • Jak przygotować stronę docelową kampanii
  • Dobór słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
  • Zasady redagowania tekstów i reklam
  • Jak wybrać grupę docelową
  • Jak dopasować budżet
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Fakty i mity na temat Google AdWords
  • AdWords Express jako alternatywa dla mikro firm

2. Google Analytics – 8 godzin

  • Platforma Google Analytics
  • Definiowanie celów dla witryny
  • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
  • Skąd się biorą odwiedzający
  • Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, mailingu, social media
  • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
  • Jak wykorzystać dane demograficzne

3. SEO od podstaw – 8 godzin

  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • Pozycjonowanie on site i off site
  • Podstawy budowy stron www
  • Słowa kluczowe
  • Zasady linkowania

4. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin

  • Narzędzia do audytu strony www
  • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Tytuły i meta descriptions
  • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
  • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania

5. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin

  • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
  • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
  • Content marketing i storytelling
  • Narzędzia webmastera – SEMSTORM, Google Trends, Seostation,
  • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
  • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki
Zamknij
Call Now Button