FAQ

Często zadawane pytania

Sale szkoleniowePoniżej zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania. Mamy nadzieję, że odpowiedzi rozwieją Państwa wątpliwości. Na część z nich odpowiadamy zaraz pod pytaniem, na pozostałe dłuższe odpowiedzi znajdują się na poszczególnych podstronach. Oczywiście zapraszamy również do odwiedzin lub kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Wynajem sal szkoleniowych i gabinetów

  • Jak dokonać rezerwacji sali lub gabinetu?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia dostępności terminu. Następnie prosimy o maila potwierdzającego termin, czas trwania i wymagania dotyczące wyposażenia sal lub gabinetów oraz podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury pro forma. Zazwyczaj wystarcza numer NIP. Nasi pracownicy również mailowo potwierdzają przyjęcie rezerwacji i odpowiadają na wszystkie pytania. Kontakt telefoniczny możliwy jest poniedziałek – sobota w godzinach 8 do 20, mailowy non stop (odpowiadamy w godzinach pracy maksymalnie do 60 minut)

  • Ile osób pomieszczą sale szkoleniowe?

Nasze sale szkoleniowe w zależności od ustawienia i wyposażenia komfortowo ugoszczą 8 – 12 uczestników. Prosimy o zapoznanie się z opisami, zdjęciami i wirtualnymi spacerami na podstronach opisujących poszczególne sale szkoleniowe  i na naszym FB

  • Czy za wynajem sal wystawiacie fakturę?

Tak, wystawiamy fakturę i współpracujemy wyłącznie z firmami wpisanymi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Ponieważ jesteśmy podmiotowo zwolnieni ze względu na obroty z podatku VAT, kwoty za wynajem sal podane na naszych podstronach  są ostatecznymi cenami do zapłaty.

  • W jaki sposób zapłacić za wynajem?

Za wynajem sal i gabinetów w Strefie można zapłacić gotówką przy wynajmie lub przelewem na podstawie faktury pro forma. Przelew lub jego potwierdzenie powinien pojawić się na naszym koncie/e-mailu do czasu zakończenia okresu wynajmu.  W Strefie nie posiadamy terminala obsługującego karty, jednak w najbliższej okolicy znajdują się bankomaty prawie każdego banku. Tylko w przypadku stałych klientów możliwy jest odroczony 7 dniowy termin płatności. 

  • Do kiedy muszę potwierdzić wynajem sali szkoleniowej?

Dokonując wstępnej rezerwacji całodniowej sal szkoleniowych bezpłatnie można zrezygnować w terminie do 7 dni przed w przeciwnym razie pobieramy opłatę za rezygnację w wysokości 50%. Jednakże zapewniamy, że pozostajemy z Państwem w ciągłym kontakcie i pytamy czy rezerwacja jest aktualna. Po opłaceniu faktury pro forma rezerwacja jest potwierdzona.

  • Do kiedy mogę odwołać rezerwację gabinetu?

Rezerwację gabinetu można bezpłatnie odwołać najpóźniej na 24 godziny przed wynajmem. Dotyczy to w szczególności rezerwacji po godzinie 15 i w weekendy. Odwołanie rezerwacji w dniu rezerwacji skutkuje naliczeniem opłaty za rezygnację w wysokości 50%. 

Catering

  • Przerwy kawowe i lunch

Przerwy kawowe dostępne są przez cały okres szkolenia. W swojej ofercie mamy do wyboru aż 4 opcje takiej przerwy. Czytaj dalej…

  • Czy mogę przynieść swój catering dla uczestników?

wynajem sal szkoleniowych cateringJeżeli chodzi o przerwy kawowe udostępniamy możliwość skorzystania z naczyń, czajnika i stołu. Warunkiem jest uiszczenie opłaty w wysokości 25 zł. za cały dzień. Koszty opłaty wliczane są do faktury za wynajem.
Przy zamawianiu lunchu z zewnętrznego źródła należy zadbać aby wszelkie śmieci związane z zamówieniem zostały przez Państwa zabrane! Jako firma opłacamy wywóz śmieci i nasz kosz nie pomieści dodatkowych odpadów.

Szkolenia

  • Jak zapisać się na wydarzenia organizowane w Strefie Dobry Start?

gra szkoleniowaW większości przypadków udostępniamy formularz kontaktowy lub informacje o zapisach podajemy w opisie wydarzenia. Wszystkie podane w nim dane osobowe wykorzystywane są przez nas tylko i wyłącznie w celu organizacji danego wydarzenia. Nie udostępniamy ich nikomu i nie wysyłamy żadnych ofert handlowych.

  • Jak zapisać się na szkolenia organizowane w Strefie Dobry Start?

Na nasze szkolenia zapisy odbywają się przez dedykowane formularze. Po zapisie wystawiamy fakturę pro forma z podaną kwotą do zapłaty. W naszych szkoleniach mogą wziąć udział przedstawiciele firm wpisanych  do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Zapisy osób indywidualnych odbywają się przez formularze współpracujących z nami podmiotów (uczelnie, Evenea). Wszystkie podane dane osobowe wykorzystywane są przez nas tylko i wyłącznie w celu organizacji danego szkolenia. Nie udostępniamy ich nikomu i nie wysyłamy żadnych ofert handlowych.  

Coaching i doradztwo

  • Czy można skorzystać z indywidualnych sesji coachingu i doradztwa zawodowego?

Tak. prowadzimy takie sesje sami jak również współpracujemy z kilkoma doświadczonymi coachami i doradcami zawodowymi. Organizujemy również wyjazdy z coachingiem.